loading...
سانگ وان
MohammadrezA بازدید : 88 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تار و سه تار : میلاد درخشانی | پرکاشن : همایون نصیری

به همراه متن آهنگ

 

لینک دانلود :Download Link

 

متن آهنگ :

 

از عشق تو بوده هر جا که رسیدم

 

پای تو و اسمت من جونم و میدم

 

گل می کنه حست هر ثانیه در من

 

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

 

♫♫♫♫♫♫

 

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

 

باید منو ببینن تا پرچمت تنم هست

 

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

 

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

 

♫♫♫♫♫♫

 

ایران تو ناجیه احساس من

 

ایران غرور تو میراث من

 

ایران تمام حس بودنم

 

ایران فدای مرزت تا تنم

 

♫♫♫♫♫♫

 

ایــــــــــــــــران

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین و جدیدترین آهنگ ها در این وب سایت ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 2,061
  • بازدید کلی : 21,079