loading...
سانگ وان
MohammadrezA بازدید : 8123 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگساز : رضا پیشرو | تنظیم : حمید پناهی

لینک دانلود + متن آهنگ در ادامه مطلب

لینک دانلود : DOWNLOAD

آوا:
من خواب بودم که
انگار توی خونه بوی تو اومد
باز کردم پنجره رو
داشت بارون میومد

باور نمیکنــــــــــــــــم نبودنت کنارمـــــــــــو
کنار بوی خوب عــــــــــــود یه ماهه خونه سوت و کور

:پیشرو:
انگار امشب فرشته ها کنار منن
که دوس دارن تورو تو بارون صدا بزنن
وقتی پنجره رو باز میکنم دستای نازتو میذاری روی شونه هام
اما این یه توهمه که وقتی من میفهممش اشک جاری میشه روی گونه هام
رو به روی باد
هــــــــــــــی… به خاطرت هرچی که داشتم و دادم دونه دونه باخت
اما عیبی نداره
وقتی تو دستاتو گذاشتی روی شونه هام
قول دادی تنهام نذاری رو به نور ماه
انگار عیسی مسیح تعمیدم دادش
نفهمیدی دوست دارم عمیقا با عشق
اومدم تو آخرین طبقه ی برج
اومد تو ذهنم رفتارای زننده ی تو
میزدم اربده ی کار تو دستام بود و قرص
میدادم فحش به روزگار که فردامونو کشت
تو منو ول کردی وسط دنیای دیروزم
یه روز جدید میاد و من تو دیروزم میسوزم
من میدونم میپوسم تو این شب لاجوردی
پس باید انگشتمو بکنم به ماشه نزدیک
ما با مرگ قرار بود بکنیم همو ترک
حالا من دارم میرمو تو میمونی تک
چرا عشق تو نمیذاره که ماشه رو بکشم؟
چرا کنار من نیستی مثه قبل؟

:آوا:
من خواب بودم که
انگار توی خونه بوی تو اومد
باز کردم پنجره رو
داشت بارون میومد

باور نمیکنــــــــــــــــم نبودنت کنارمـــــــــــو
کنار بوی خوب عــــــــــــود یه ماهه خونه سوت و کور
(2)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین و جدیدترین آهنگ ها در این وب سایت ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 2,078
  • بازدید کلی : 21,096