loading...
سانگ وان
MohammadrezA بازدید : 114 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ترانه و موزیک : میلاد بابایی | تنظیم : علی تیرداد 

به همراه متن آهنگ 

لینک دانلود : DOWNLOAD

 

رو به روی من ایستادی زل زدی تو چشایه من

چرا ساکتی چیزی شده خوب آخه یه حرفی بزن

خوب که چی اینجوری نگام میکنی نکنه کاری کردم

همه رفتارات تکراری شده آخه من چه گناهی کردم

از دست تو یه خواب خوش ندارم

خیلی وقته آرامش ندارم

نه حرفی میزنی نه چیزی میگی

نکنه که از من یه چیزی دیدی

 

رو به روی من ایستادی زل زدی تو چشایه من

چرا ساکتی چیزی شده خوب آخه یه حرفی بزن

خوب که چی اینجوری نگام میکنی نکنه کاری کردم

همه رفتارات تکراری شده آخه من چه گناهی کردم

از دست تو یه خواب خوش ندارم

خیلی وقته آرامش ندارم

نه حرفی میزنی نه چیزی میگی

نکنه که از من یه چیزی دیدی

می خوای بزنی زیر قول و قرارامون منم خسته شدم از تو چه پنهون

هر کاری میکنم که یادم بره که یادم بره اون همه خاطره

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین و جدیدترین آهنگ ها در این وب سایت ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 2,073
  • بازدید کلی : 21,091